سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان azmoon.medu.ir
نوشته شده توسط : sevda

ثبت نام مدارس تیزهوشان برای پایه هفتم و دهم به صورت کاملا اینترنتی و از طریق سایت استعداد درخشان انجام میشه. دانش آموزای پایه نهم و ششمی که ثبت نام خودشون رو تو سایت ثبت نام تیزهوشان انجام دادن برای دیدن نتایج آزمون ششم به هفتم و نهم به دهم باید به سایت اعلام نتایج تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ به آدرس azmoon.medu.ir مراجعه کنن.

 

 

سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان، هر سال یه آزمون ورودی برگزار و دانش آموزا رو برای ورود به پایه دهم و هفتم تیزهوشان گزینش می کنه. برای شرکت در آزمون تیزهوشان، دانش آموزا می تونن ثبت نامشون رو به صورت اینترنتی و از طریق سایت azmoon.medu.ir انجام بدن.

 

 

 

اما از اونجایی که کلیه فرایند ثبت نام و اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 1401 - 1402 به صورت اینترنتی انجام میشه برای اینکه دسترسی کامل و راحتی به این سایت ها داشته باشین در ادامه در لینک سایت ثبت نام و سایت اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​ برای پایه ششم به هفتم و نهم به دهم رو گذاشتیم.

 

سایت ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​

ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان به صورت اینترنتی تو سایت Azmoon.medu.ir انجام میشه دانش آموزای پایه ششم به هفتم و نهم به دهم که شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم و ششم به هفتم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​​ رو دارن باید تو زمان ثبت نام تیزهوشان وارد این سایت بشن و ثبت نام خودشون رو انجام بدن.

 

سایت ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم 1401 - 1402

 

دانش آموزای پایه ششم باید تو زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم با داشتن کد ملی و رمز ورود همگام به سایت ثبت نام سنجش و پذیرش پایه هفتم دبیرستان های استعدادهای درخشان (دوره اول) به آدرس hoosh.medu.ir بشن و با وارد کردن اطلاعات خواسته شده ثبت نام خودشون رو انجام بدن.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام آزمون تیزهوشان خوندن مقاله زیر بهتون پیشنهاد میشه.

بیشتر بخوانید : ثبت نام آزمون تیزهوشان

 

سایت ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 1401 - 1402

 

دانش آموزای پایه نهم برای ثبت نام مدارس تیزهوشان نهم به دهم سال ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​ باید وارد سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعداد های درخشان دوره دوم به آدرس azmoon.medu.ir بشن و فرم اینترنتی ثبت نام رو تکمیل کنن تا بتونن تو این رقابت مهم شرکت کنن.

 

برای اطلاع از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان در سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​ مطالعه مقاله زیر پیشنهاد می شود.

بیشتر بخوانید : زمان برگزاری آزمون تیزهوشان

 

 

 

 

 

سایت اعلام نتایج تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​

بعد از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان دانش آموزا بی صبرانه منتظر اعلام نتایج آزمون تیزهوشان هستن. نتایج تیزهوشان هم به صورت اینترنتی تو سایت اعلام نتایج تیزهوشان به آدرس azmoon.medu.ir اعلام میشه که در ادامه لینک ورود به سایت اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​ رو گذاشتیم.

 

سایت اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم 1401 - 1402

 

دانش آموزای پایه ششم به هفتم برای دیدن نتایج آزمون تیزهوشانشون واسامی قبول شدگان تیزهوشان باید با سایت اعلام نتایج تیزهوشان که همون سایت ثبت نام هست به آدرس hoosh.medu.ir برن و جواب امتحانشون رو ببینن.

 

 

به محض اینکه نتایج آزمون ششم به هفتم مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​​ مشخص شود در این مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اعلام نتایج آزمون تیزهوشان خوندن مقاله زیر بهتون پیشنهاد میشه.

بیشتر بخوانید : اعلام نتایج تیزهوشان

 

سایت اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم 1401 - 1402

 

دانش آموزای پایه نهم برای دیدن نتایج آزمون تیزهوشانشون باید وارد سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعداد های درخشان دوره دوم به آدرس azmoon.medu.ir بشن تا نتیجه آزمونشون رو ببین .

 

 

 

به محض اینکه نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​​ مشخص شود در این مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

 

برای اطلاع از اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه.

در ادامه بخوانید : اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان

 

داوطلبا می تونن از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با کارشناسای ما در ارتباط باشن و سوالاتشون رو در مورد سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​ از مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو بپرسن و همچنین از تجربیات و اطلاعات کارشناسای این مرکز بهره ببرن.

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ ثبت نام آزمون تیزهوشان در چه سایتی انجام میشه؟

✔️  ثبت نام آزمون تیزهوشان در سایت سنجش و پذیرش استعداد های درخشان انجام میشه که لینک سایت ثبت نام در این مقاله گذاشته شده.

2- ✔️ نتایج تیزهوشان در چه سایتی اعلام میشه؟

✔️ نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم در سایت سنجش و پذیرش استعدادهای درخشان اعلام میشه که سایت اعلام نتایج تیزهوشان در این مقاله گذاشته شده.

3- ✔️ ثبت نام آزمون تیزهوشان به چه صورتی انجام میشه؟

✔️  ثبت نام آزمون تیزهوشان به صورت اینترنتی در سایت استعداد درخشان انجام میشه که لینک سایت ثبت نام در این مقاله قرار داده شده.

منبع : سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان azmoon.medu.ir





:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: